Skip to content

Kruhový tréning

Cvičí sa na 6 stanovištiach, pričom interval zaťaženia na danom stanovišti je 45 sekúnd a dá sa prispôsobiť výkonnosti cvičiaceho. Počas intervalu odpočinku v trvaní 15 – 20 sekúnd je presun na ďalšie stanovište. Vďaka tomuto tréningu sa precvičia všetky svalové skupiny, spevní sa telo, vyformuje postava, zlepší kondícia, koordináciačné schopnosti a hlavne zlepší náladu J. Počas tréningu sa používajú rôzne cvičebné pomôcky ako napríklad: TRX, bosu, step, rebriny, fit lopta, kettlebell, medicimbal, činky, kĺzavé podložky a iné.

Tréning je vhodný pre každého, bez rozdielu aktuálnej výkonnosti a veku.

Kalendár cvičení

07:00-08:0009:00-10:0010:00-11:0016:00-17:0017:00-18:0018:00-19:0019:00-20:00
pondelok
DETI od 6 rokov
Nika
BodyForming
Monika
SOM®
Andrea
utorok
Slow motion
Ivana
Fat Burner
Natália
Pilates
Natália
TABATA
Ivana
Zdravý chrbát
Darina
streda
DETI 2-4 roky
Nika
DETI od 4 rokov
Nika
SOM®
Andrea
SixPack
Miriam
štvrtok
Fat Burner
Natália
BodyForming
Kika
TABATA
Ivana
Zdravý chrbát
Darina
piatok
Slow motion
Ivana
DETI 2-6 rokov
Nika
DETI od 6 rokov
Nika
Kruhový tréning
Miriam
sobota
BodyStep
Lenka
nedeľa
BodyForming
Kika
Yoga
Ján