Skip to content

Kruhový tréning

Cvičí sa na 6 stanovištiach, pričom interval zaťaženia na danom stanovišti je 45 sekúnd a dá sa prispôsobiť výkonnosti cvičiaceho. Počas intervalu odpočinku v trvaní 15 – 20 sekúnd je presun na ďalšie stanovište. Vďaka tomuto tréningu sa precvičia všetky svalové skupiny, spevní sa telo, vyformuje postava, zlepší kondícia, koordináciačné schopnosti a hlavne zlepší náladu J. Počas tréningu sa používajú rôzne cvičebné pomôcky ako napríklad: TRX, bosu, step, rebriny, fit lopta, kettlebell, medicimbal, činky, kĺzavé podložky a iné.

Tréning je vhodný pre každého, bez rozdielu aktuálnej výkonnosti a veku.

Kalendár cvičení

07:00-08:0009:00-10:0010:00-11:0016:00-17:0017:00-18:0018:00-19:0019:00-20:00
pondelok
DETI od 6 rokov
Veronika
BodyForming
Monika
SOM®
Sandra
utorok
Ranné cvičenia
Ivana
Mama Fit
Lucia
Fat Burner
Natália
Pilates
Natália
TABATA
Ivana
Zdravý chrbát
Darina
streda
Šantík 2-3 roky
Zuzka
DETI 2-4 roky
Veronika
DETI od 4 rokov
Veronika
SixPack
Miriam
Kruhový tréning
Miroslava
štvrtok
Mama Fit
Lucia
Fat Burner
Natália
BodyForming
Kika
TABATA
Ivana
Zdravý chrbát
Darina
piatok
Ranné cvičenia
Ivana
DETI 2-6 rokov
Veronika
DETI od 6 rokov
Veronika
Kruhový tréning
Miriam
sobota
BodyStep
Lenka
nedeľa
BodyForming
Kika
Yoga
Ján
HIIT
Ivana